Buna ziua. Am o intrebare la care va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns. Am cumparat un produs electronic respectiv un cooler pentru notebook la care mi sa acordat o garantie pentru numai 30 zile pe baza bonului. Nu mi sa parut normal si m-am uitat prin legislatiile tarilor membre a uniunii europene unde nu exista asa ceva.Garantiile in UE incep de la 2 ani pentru produse electronice. Va rog un raspuns de la dv. ca specialist. Va multumesc anticipat.
Garantia ar trebui sa fie inscrisa separat, nu pe bon. Chiar daca nu v-ar fi fost data pe suport de hartie separat de bon, garantia la un produs de folosinta indelungata incepe de la data cumpararii. E nou? Ce fel de cooler, cat a costat?
Este nou si a fost cumparat de la un hipermarket. La asemenea produse peste tot garantia incepe de la 1 an sau 2 ani. Aici de ce mi sa dat o garantie de numai 30 de zile pe baza bonului? Este corect dupa legislatiile actuale in vigoare?
Nu este corect. In caz ca ati avea probleme v-ati putea adresa ANPC cu succes.
Totusi, intrebati-i cand mai aveti drum pe-acolo (sau trimiteti-le un e-mail) in care sa cereti explicatii despre ce inseamna cele 30 de zile despre care scriu ei pe bon; precizati ca la acest tip de produs garantia la care aveti dreptul prin lege este de 2 ani, fiind produs de folosinta indelungata.
S-or fi referind la faptul ca va schimba produsul sau va restituie pretul pe loc daca se defecteaza in aceste 30 de zile, asta ar fi o facilitate suplimentara fata de ce prevede legislatia.