Am fost instiintat printr-un e-mail de modificarea comisioanelor la operatiunile prin card (mai pe scurt de dublarea acestora) iar la sfarsitul e-mailului apare formularea: "In calitatea ta de client al bancii si utilizator al serviciilor de cont curent si al produselor
atasate acestuia, in masura in care nu esti de acord cu modificarile notificate prin prezenta si Anexa 1, ai dreptul de a denunta in mod gratuit contractul tau cu Raiffeisen Bank pana la data de 16 martie 2015. In caz contrar, de la data de 17 martie 2015, modificarile notificate, descrise mai sus, vor fi considerate acceptate conform Conditiilor Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare pentru Persoane Fizice."
Ce presupune denuntarea contractului si daca fac asta mai beneficiez de servciile lor bancare cuprinse in contractul actual?
Denuntarea contractului presupune sa renuntati la el. Adica, ori acceptati noile conditii impuse ori va duceti la alta banca. in locul dvs. as alege alta banca care ofera conditii mai bune.
Am primit acelasi email ca si @vgeorge si voiam sa stiu daca denuntarea in mod gratuit contractului cu banca inseamna incheieriea colaborarii fara nicio pretentie financiara din partea mea si invers. Eu am un card de credit si mai am de restituit o suma catre banca si doresc sa stiu daca denuntarea implica restituirea sumei si renuntarea la servicii sau pot renunta pur si simplu fara sa restitui banii pe motiv de modificari contractuale..
Descoperire card
Crinutar
In 2006 am facut o descoperire de card in valoare de 2200 lei la firma unde lucram de la banca Raiffeisen. In 2007 am intrat in crestere copil, nu am achitat ... (vezi toată discuția)