Buna ziua,ma confrunt cu urmatoarea problema pentru care va rog tare mult sa-mi dati un sfat de specialitate.
Firma mea a livrat unei alte firme pe baza de contract o cantitate de marfa.
Cand a ajuns marfa la cumparator s-a facut receptia la cumparator si s-a trecut la prelucrarea intregii cantitati,rezultand produsul lor finit.
Dupa trei zile am primit un email in care se comunica ca marfa nu a fost buna si nu corespunde calitativ,asta repet dupa ce a fost prelucrata.
In contract se stipuleaza clar ca in cazul unor probleme de calitate sau cantitate,vanzatorul este anuntat sa vina sa-si ridice marfa de la sediul cumparatorului,insa ei au prelucrat-o si m-au anuntat la sfarsit ca nu este buna,astfel incat nu mai avem ce ridica.
In aclasi email se mentioneaza ca factura va fi refuzata in totalitate la plata,contravaloarea ei urmand a acoperi cheltuielile cu productia din care dupa spusele lor au rezultat produse necorespunzatoare calitativ.
Mentionez ca nu am fost chemat la receptie si nu au fost obiectiuni inainte de a intra marfa pe fluxul lor de productie.
Noi suntem o firma mica si ei sunt o intrerprindere mare ,acum nu putem plati salarii,energie etc,practic am oprit lucrul.Am incercat sa luam legatura telefonic,insa nu mai raspund.
Va rog sa ma invatati cum pot recupera acesti bani.
Va mutumesc mult.