V-as ruga daca ma puteti indruma sa intocmesc situatia activ-pasiv la bloc Fostul administrator a fost demis pe data de 2 octombrie, iar cotele de intretinere aferente lunii august 2014 au fost partial incasate de el in cursul lunii septembrie.
in casa = el declara 18,45 lei
in banca = 3780.89 lei
listele lunii august total = 3321 lei + 880 lei fd.reparatii
restante = 4032.39 lei (cote de intretinere anterioare august fara restantele la fd.reparatii)
sume ramase neachitate de pe lista de plata curenta = 1340.76 (fara fd.reparatii)
acte de plata pe luna in curs = aici nu stiu daca este corect dar am trecut toate facturile, chitantele, bonurile primite si achitate care urmeaza sa intre pe listele lunii septembrie = 2073 lei
fd.rulment = 6083.59
fond reparatii = 2553 (toata suma incasata inclusiv cele de pe lista august)
facturi apa, radet , rebu neachitate = 4961.34 lei
la anaf avem de plata 1407 lei - penalitati, dobanzi
In ce calitate intrebati: presedinte, cenzor sau actualul administrator?
Lucrurile sunt un pic mai complicate decat par la prima vedere.
In mod normal, fostul administrator trebuia, cu sprijinul comisiei de cenzori, sa intocmeasca o stituatia a patrimoniului la momentul incetarii activitatii.
Va pot ajuta eficient daca imi trimiteti pe email direct un fisier excel cu acele date.
Precizez ca in felul acesta am mai rezolvat cateva cazuri pe acest forum.
In situatia de mai sus va lipseste, de exemplu un TOTAL ACTIV si TOTAL PASIV.