avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Administrare afacere online cu plata prin card bancar
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Administrare afacere online cu plata prin card bancar

Buna ziua,
Sunt student si de ceva timp ma documentez despre administrarea unei afaceri pe internet cat mai legal posibil.
Proiectul meu este de a crea un website unde eu sa fiu intermediar intre doua persoane (un ofertant si un cumparator), rolul meu, fiind de a pastra banii aferenti serviciului respectiv pana cand cumparatorul este multumit. Un comision din suma respectiva fiind pastrata de mine.
Platile se vor face prin card bancar, serviciu oferit de un intermediar- MobilPay, acesta lucrand doar cu SRL/PFA.
Tatal meu detine deja un SRL(comert cu amanuntul), nefiind platitor de TVA si m-am gandit ca prin adaugarea unui cod CAEN as putea activa legal si pe internet cu proiectul meu. Dar totodata apar si probleme de contabilitate - am citit ca nu este necesara trecerea prin casa de marcat a incasarilor ce sunt facute prin card bancar, un extras de cont lunar fiind suficient. Totusi, daca intermediarul MobilPay face decontarea in contul bancar al firmei mele odata la 10 zile, fiind o singura suma,o singura tranzactie nu voi putea face dovada ca am avut mai mult de 1 serviciu comandat, eu totodata fiind nevoit sa fac din respectiva suma mai multe plati catre celor ce au completat servicii catre cumparatorii de pe website-ul meu.

Mic rezumat :) :
1. Ce cod CAEN trebuie atasat la SRL existent pentru activitatea ce doresc sa o desfasor eu ? "Comert cu amanuntul in mediu online", nu prea se potriveste.