avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 452 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamatie/sesizare ANPC, inselaciune
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamatie/sesizare ANPC, inselaciune

Buna ziua.
Am in speta un caz "delicat", sa-i spunem.
In prima zi lucratoare din acest an am schimbat sticla de deasupra display-ului de la telefonul sotiei, la un service GSM de pe calea Mosilor, in urma consultarii unui anunt de la mica publicitate din online, unul din cunoscutele site-uri cu reclama pe la TV.
Firul evenimentelor:
1) gasit anunt
2) sunat la respectivul service
3) mers acolo, vazut despre ce este vorba, lasat telefon aproape toata ziua. Aici intevine una dintre probleme: nu am primit PV de intrare in service
4) luat telefon seara, proba facuta, mergea. Platit fara chitanta 120 lei + 100 lei pt ca am schimbat si partea de mijloc.
5) a doua zi a inceput sa se "umbreasca" ecranul in partea stanga jos.
6) Mers la individul cu service-ul la cateva zile dupa(cand pata se marise binisor). Respectivul imi spune ca nu e de la el si ca nu intelege cum. EPIC ! Clar nu era sa-si asume faptul ca "a dat-o in bara" si mi-a "ciupit ecranul la montaj. Repet, ecranul nu avea nimic la momentul in care am solicitat schimbarea acestuia. Pana aici toate bune si frumoase, doar ca respectivul care era foarte bine-voitor mi-a spus ca are prieteni care lucreaza in domeniu si poate face rost de un ecran "la bani putini". Bine domne' ! zic eu. Fa-l. Pai da, dar trebuie sa mi-l lasati cateva zile. Zis si facut.
7) Ma suna sa-mi spuna ca e gata dupa o saptamana si ma costa 350 lei.
Intrebarea mea este urmatoarea:
- cum procedez in cazul in care ma duc acolo si nu o sa vrea sa imi dea telefonul, pentru ca evident nu am de ce sa ii platesc acesti bani.
Mentionez inca o data ca nu am niciun fel de hartie din partea acestui service si clar, nu pot depune nicio reclamatie la adresa acestuia. Nu am cu ce sa il "prind".
Daca se poate sa ma ajutati cu un raspuns, v-as ramane recunoscator.
Multumesc anticipat.
Marius A.
5
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 18:26, 18 Ianuarie 2015
Cand ati reintrodus telefonul pentru reparatie,ati primit document justificativ?
Chiar daca ,unitatea nu a emis document la preluarea bunului ,dvs,puteti proba in conditiile legii ca detineti bun proprietate predat ,fie cu inregistrare cu alt aparat ,fie cu martor
Daca aveti datele de identificare si de provenienta telefon ,puteti formula plangere la autoritati
Nu am primit nici prima data, nici a doua oara PV de intrare in service. Si da, la asta ma gandeam si eu, ca pot dovedi cu actele telefonului ca acesta este al meu, bine-nteles cu martori. Intrebarea e: unde probez, la politie ? Ca in alta parte(vezi ANPC), nu cred ca am vreo sansa.... Multumesc pentru raspuns.
Formulati plangere concomitent la politie si la ANPC
Protectia consumatorului aplica sanctiuni inclusiv in cazul in care agentii economici nu elibereaza documente justificative
Practic,dvs in lipsa documentelor eliberate de service in care sa se precizeze caracteristicile telefonului,motvul intrarii in service,etc,fara probe temeinice/martori nu puteti dovedi ca ati predat in service telefonul dvs

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema garantie telefon puslic puslic Buna seara. Am achizitionat un telefon Nexus 5x in aprilie 2016 de la marketonline.ro care mai apoi au fost preluati de cei de la cel.ro Pe certificatul meu ... (vezi toată discuția)
Am dorit sa vand un telefon mobil prin intermediul unei platforme ... robertcn robertcn Am dorit sa vand un telefon mobil prin intermediul unei platforme online cunoscute in RO. Oferta initiala plus un voucher de vanzare prin intermediul lor era ... (vezi toată discuția)
Autorizare inlocuire produs bogdanionescu18 bogdanionescu18 Buna ziua, Am mers la Samsung ESD Romania sa-mi repar un telefon Samsung Galaxy J5 care avea probleme la display si nu se mai aprindea. Service-ul ESD dupa ... (vezi toată discuția)