avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 969 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna ziua,
Sunt intr-o situatie pe care nici doamnele de la Primarie nu stiu cum sa o rezolve. Eu primesc indemnizatie de crestere copil pentru ca sunt studenta la zi. In momentul de fata sunt anul 3, copilul are 1 an si aproape 3 luni si am optat pentru 2 ani de stat acasa, ca sa ii spun asa. Ideea este ca in luna septembrie a anului 2014 eu m-am angajat( copilul avea 10 luni atunci) si acum doamnele de la primarie nu au habar daca eu mai trebuie sa primesc ceva sau nu. Este o mare dilema nu numai la primaria orasului unde am domiciliu, ci si la doamnele care se ocupa de dosare pe judet. Vreau sa stiu daca mai beneficiez de ceva sau cum trebuie sa procedez? Aceasta este intrebarea nr 1 si a doua: daca sunt insaecinata din nou, se calculeaza si perioada in care am stat acasa ca si vechime? Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 09:59, 20 Ianuarie 2015
1. - Pe perioada cat beneficiati de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) nu puteati sa aveti si venituri din salarii.
- Trebuia sa stiti aceasta si aveati obbligati legala sa anuntati la AJPIS (cea care va plateste indemnizatia pentru CCC) pentru a suspenda plata indemnizatiei.

2. - S-ar putea sa vi se ceara sa restituiti indemnizatia pentru CCC incasata necuvenit pe perioada de cand ati inceput sa aveti venituri din salarii.
- Luati legatura cu AJPIS ca sa rezolvati problema.

3. Perioada cat ati beneficiat de CCC si apoi cea de venituri din salarii este eligibila pentru a beneficia de CCC2.