Am un PFA in sistem real si in luna decembrie 2014 am efectuat o plata cu cardul bancar , in vederea achizitionarii unui telefon. PLata a aparut pe extras in luna decembrie, insa factura fiscala a ajuns, impreuna cu telefonul, in luna ianuarie 2015. Am sunat la furnizor si nu-mi pot emite documente pe luna decembrie. Cum pot inregistra telefonul pe cheltuiala in luna decembrie ?
Multumesc anticipat,
Elena S.
Nu sunt familiarizata prea bine cu aceasta forma de organizare, dar incerc s-o inteleg si s-o tin corect, daca se poate. Trebuie sa inregistrez si factura acesta cumva, nu ? Nu trebuie sa apara in 392B ? PLata o fac in baza unui document justificativ si va intrebam, in ce luna considerati ca trebuie inregistrata? Multumesc frumos
SI mai am o intrebare. Cum este corect sa inregistrez bonul de combustibil in program - saga (am autoturism personal si deduc 50% cf ctr comodat) ? Sunt pfa neplatitor de tva in sistem real. Il bag prin intrari ca o factura si apoi plata de factura in RJIP sau le inregistrez prin decont direct in RJIP , ca o plata simpla ? Multumesc!