avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Documente necesare in cazul delegarii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Documente necesare in cazul delegarii

Avem un salariat care urmeaza sa plece in delegatie in Uruguay pentru o perioada de 2 luni. Puteti sa-mi spuneti ce documente trebuie sa intocmim? Se face act aditional pentru modificarea locului de munca, precum si pentru toate informatiile de la art. 17 (3) si art.18(1) a,b,c din CM?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:37, 26 Ianuarie 2015
1. Intr-adevar , se va intocmi act aditional potrivit art.17 alin.3 si 18 C.mun.

2. Delegarea se bazeaza pe formularele contabile Ordin de deplasare (delegatie - Cod 14-5-4) si Decont de cheltuieli (pentru deplasari externe – Cod 14-5-5).
Modelele si normele specifice de intocmire si utilizare a acestor formulare sunt cele prevazute in anexele la OMEF 3512/2008 privind documentele financiar-contabile.

3. Alte detalii
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Diurnele pt pfa-uri nicholas455 nicholas455 Salutari la toata lumea! Stie cineva sa-mi spuna dea raspuns la urmatoarele intrebari legate de diurne: 1. care este valoarea acceptata pentru diurna pe ... (vezi toată discuția)
Ordine de deplasare ang10 ang10 stiu cum se complecteaza aceste ordine, problema mea este ca nu stiu cum se pastreaza, adica se foloseste un registru special in care sa tine evidenta lor, se ... (vezi toată discuția)
Ordin de deplasare maraloiu maraloiu Buna ziua! Ordinul de deplasare tb completat in dublu exemplar?? Asa zice contabila mea. Sunt microintreprindere \" Intermedieri comertul electronic, ... (vezi toată discuția)