avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 440 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Functionare PFA
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Functionare PFA

Buna ziua!
Sunt medic si de la inceputul anului trecut lucrez ca PFA la o clinica din Bucuresti.
Din ce am inteles anul acesta ar trebui sa depun declaratia 600 pana la 31 ianuarie, declaratia 392 B pana la 25 februarie si declaratiile 200 si 220 pana la 25 mai. As vrea sa stiu daca acestea sunt toate declaratiile pe care trebuie sa le depun anul acesta la ANAF sau daca mai sunt si altele (de declaratia 392 B am aflat intamplator asa ca acum ma intreb daca nu cumva mai sunt si altele de care nu stiu).
De asemea, mi s-a spus ca ar trebui sa cumpar si un registru de evidenta fiscala in valoare de 75 de lei. Este adevarat? Daca da, de unde il pot cumpara si cum trebuie procedat cu el (trebuie numerotat/ legat/ stampilat)? In acest moment am: registru incasari si plati, registru inventar, registru unic de control, facturier si chitantier. Acestea sunt toate materialele pe care trebuie sa le am sau mai este nevoie si de altceva?
Cui ar trebui sa ma adresez pentru a primi raspuns la aceste intrebari?
Va multumesc!
Maria Ciofu
Cel mai recent răspuns: c_maria , utilizator 11:24, 27 Ianuarie 2015
Formatul si continutul registrului de evidenta fiscala, ar trebui sa fie aprobat prin ordin MFP pana la data de 10.02.2015. Din ce ati enumerat aveti cam tot ce este necesar pentru desfasurarea activitatii PFA. Daca efectuati prestatii medicale directe catre populatie,sunteti obligata sa utilizati aparat de marcat electronic fiscal(casa de marcat),potrivit prevederilor art.1 alin.(1)din OUG 28/1999.
Va multumesc pentru raspuns. O sa urmaresc noile informatii despre registrul de evidenta fiscala pentru ca inteleg ca, intr-adevar, o sa am nevoie de el.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură