avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 390 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Prima de salariu in concediul maternal
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Prima de salariu in concediul maternal

Buna ziua,

Lucrez la aceasta companie de 2 ani. In contractul de munca sunt specificate 2 prime anuale: una de Paste si una de Craciun.
Eu am intrat in concediu maternal pe data de 01.10.2014, iar pe data de 03.02.2015 mi se termina cele 126 de zile si intru in concediul de crestere al copilului.
Avand in vedere ca momentan sunt in concediul medical de sarcina si lauzie, doresc sa stiu daca am dreptul la aceasta prima salariala din partea companiei.

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:31, 27 Ianuarie 2015
Art.49 C.mun.
...
(3) Pe durata suspendarii pot continua sa existe alte drepturi si obligatii ale partilor decat cele prevazute la alin. (2), daca acestea sunt prevazute prin legi speciale, prin contractul colectiv de munca aplicabil, prin contracte individuale de munca sau prin regulamente interne.
....

OUG 111/2010
art.16 alin. (3) - Plata indemnizaţiei pentru creşterea copilului nu se suspendă în situaţia în care beneficiarii acestei indemnizaţii primesc diverse sume în baza legii, contractului colectiv de muncă sau a contractului individual de muncă, acordate în perioada concediului pentru creşterea copilului, altele decât cele rezultate din desfăşurarea efectivă a unei activităţi în perioada de concediu. Prevederile se aplică şi în cazul consilierilor locali.

Prin urmare, puteti beneficia de aceste prime .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi salariale ionascugheorghita ionascugheorghita Lucrez la o companie de stat unde in contractul colectiv de munca sunt prevazute prime de pasti,craciun, ziua energeticianului (ex, tichete de masa).In ... (vezi toată discuția)