Institutia unde lucrez se reorganizeaza din punct de vedere administrativ- teritorial Numarul de personal, functiile, salariile din noile structuri organizatorice raman aceleasi cu cele din vechea structura, se schimba doar denumirea unitatii, functia conducatorului unitatii si relatiile functionale ( de subordonare) Practic este un fel de regionalizare. Care este cadrul legal in conformitate cu care personalul sa fie trecut de la vechea structura la cea noua?
Multumesc.
Printr-o HG s-a aprobat un nou ROF, care prevede Agenţia are în structura sa o unitate centrală şi 16 filiale teritoriale, fără personalitate juridică, care au în alcătuire unităţi de administrare .(In vechiul ROF structura era cu o unitate centrala si 41 filiale judetene ). Dupa aceata HG a mai fost dat un Ordin al ministrului care aproba noile structuri, organigramele, statele de functii.
este corect sa incetezi CIM in acest caz pe motiv ca postul s-a desfiintat? Daca postul se regaseste in noua structura denumita altfel chiar si sub alta denumire cum este cazul celui al conducatorului unitati, este corect sa spui ca vei organiza concursuri pentru ocuparea posturilor din noile structuri?
Este valabil Art.173 alin.3 C.mun. si art.7 din Legea nr.67/2006 privind transferul intreprinderii, al unitatii sau al unor parti ale acestei in cazul nostru?
Multumesc.