avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 633 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Salarizare diferita in functie de cine calculeaza ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Salarizare diferita in functie de cine calculeaza (invatamant)

Sunt profesor titular. Am lucrat 11 ani in productie dupa care 23 ani in invatamant (lucrez si acum). La salariul de incadrare s-a tinut cont doar de anii din invatamant. Dupa demersuri la ISJ s-a luat in calcul si cei 11 ani din productie fiindca erau in specialitatea de pe diploma si sa stabilit sa primesc diferentele pe ultimii trei ani calendaristici (2012-2013-2014). Mentionez ca revenirea s-a facut din dec. 2014.
Pentru a castiga drepturile banesti din aceste diferente pentru anii anteriori lui 2012 am fost sfatuit sa dau in judecata scoala, doar pana la maxim 10 ani (cu tot cu cei 3).
Care este adevarul si cumtrebuie sa procedez?
Multumesc anticipat!:

Cel mai recent răspuns: poiana teiului , utilizator 22:25, 15 Februarie 2015
Pentru drepturi banesti, doar ultimii trei ani.
Nu inteleg ce diferente sa luati pe ultimii 10 ani? Diferentele salariale se recupereaza pe ultimii 3 ani. Daca aveti de rectificat in acte (carnetul de munca sau ce este acum - Edusal si Revisal), in urma actelor eliberate de ISJ, scoala face rectificarile. Daca va referiti la incadrari si diferente salariale din perioada de dinaintea echivalarii, cred ca doar in inscrisuri se poate interveni, drepturi banesti nu vad cum ati recupera.
Eu trebuia sa primesc acest salariu de incadrare (1840 Ron) din 2004. Nu a fost asa. Abia dupa demersuri la Isj audit sunt salarizat astfel din dec. 2014. Tot atunci s-a atabilit ca pot primi diferentele (anterior 1740 Ron fata de 1840 actual) pe 3 ani anterior(2014-2012) iar pentru alti 7 anteriori (2011-2004) doar prin actionare in judecata a scolii. Exista un act normativ in acest caz? Multumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură