Va rog sa-mi spuneti cum pot sa organizez contabilitatea intr-o scoala pentru a putea functiona corect intrucat din ap.administrativ fac parte: directorul, secretara si contabila.
Ma refer aici la comisiile care trebuiesc infiintate pentru receptia materialelor, a lucrarilor, comisii de inventariere, control financiar preventiv, casierie.
Statul de functii al unitatii nu cuprinde alte posturi decat ingrijitor, iar contabila are jumatate de norma.
Multumesc!
Scoala este in subordinea Primariei, serviciul pubilc invatamant preuniversitar.Daca nu aveti personal suficient pentru a asigura comisiile impuse de legislatie, instiintati despre aceasta ordonatorul principal de credite si solicitati solutionarea problemei. Eventual, se pot completa unele comisii cu personal de la primarie.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.