Buna ziua !
Va rog din suflet sa ne ajutati sa clarificam o problema
privind modul cum trebuie procedat,
adica
- cum se reincadreaza si ce salarii - va avea personalul care nu se regaseste in Grila de salarizare ?
Este vorba despre o institutie publica,
un muzeu de nivel judetean aflat in subordinea Consiliului Judetean.
Institutia are un personal atat de divers,
personal care se cuprinde in compartimentul biblioteca,
personal care se cuprinde in compartimentul muzeografie,
personal care se cuprinde in compartimentul aprovizionare,
si asa mai departe.
Va rog din suflet sa imi spuneti
- personalul secretara, casiera, juristul, referentul de la Resurse Umane
din ce categorie face parte ?
Unde pot fi incadrati ? in ce categorie de personal ?
Nu stiu unde sa incadrez ca sa nu gresesc ....
pentru ca la alte muzee, la alte biblioteci si la administratie nu pot sa ii incadrez ....
avem toti pareri diferite ...... si nu stim ce varianta sa alegem .....
iar alte institutii ( de cultura ) subordonate Consiliului Judetean
sunt ori doar Biblioteca, ori doar Muzee, etc.
si nu au personalul: secretara, casiera, juristul, referentul de la Resurse Umane.
Aceste institutii folosesc contabilul
la toate actele interne pe care le au de facut .... pentru ca
atat este Organigrama lor.
Consiliul Judetean a aprobat doar Organigrama institutiei noastre
care a ramas la fel din anul 2011.
Consiliul Judetean nu a facut si incadrarea personalului institutiei noastre.
Daca Consiliul Judetean este ordonatorul principal de credite,
iar institutia noastra este ordonator de credite, fiind subordonata Consiliului Judetean,
cine va trebui sa faca incadrarea intregului personal ? pe compartimente /birouri /....
si cine va trebui sa stabileasca salariile personalului cf. Legii nr.153 /2017 ?
Consiliul Judetean ? sau institutia noastra ?
Nu se spune nimic in lege despre modul cum se procedeaza in acest caz ....
Va rog din tot sufletul sa imi explicati cum se procedeaza ?
Cel mai recent răspuns:
oanaportar , utilizator
10:01, 19 Decembrie 2017