avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 888 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
Imaginile cu dvs. nu erau accesibile publicului?
nu, nu sunt accesibile publicului. el are cont personal pe site-ul respectiv, totul s-a intamplat intr-un show privat, doar el a avut acces la acele imagini si a ales sa le si inregistreze
Puteti merge la politie sa vedeti ce parere au politistii.
Se poate face o plangere penala dar este posibil sa nu vrea sa o primeasca deoarece cazul poate sa fie prea complicat ca sa le convina sa se incarce cu el.
off :( cum poate cineva sa raspandeasca imagini compromitatore cu mine fara acordul meu? eu am dovezi care atesta faptul sa ma santajeaza si ma ameninta, atat pe mine cat si intreaga mea familie. Chiar pot alege sa nu se bage? mie mi se pare ceva f grav
Cazul dvs. poate sa fie mai complex decat pare la o prima vedere.