avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 747 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
Ca le vrea sa intretineti relatii intime este problema lui.
Poate ca mai vrea sa intretina relatii intime cu inca multe femei...

Faptul ca va ameninta cu raspandirea de poze obscene cu dvs. care practicati video chat fara jucarii...fara a conta acest aspect...politia nu il va lua in seama...deoarece nu aveti de ce sa va temeti in mod real, in mod efectiv...

Cine isi expune corpul in mod public nu se poate teme de expunerea corpului sau in mod public din moment ce chiar insasi persoana il expune...

Pentru ca politia sa ajunga la alta concluzie este extrem de mult de lucru pentru avocat intrucat procurorul sau procuroarea...vor tinde sa considerea asa fara sa isi bata capul...