avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 747 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
Ca le vrea sa intretineti relatii intime este problema lui.
Poate ca mai vrea sa intretina relatii intime cu inca multe femei...

Faptul ca va ameninta cu raspandirea de poze obscene cu dvs. care practicati video chat fara jucarii...fara a conta acest aspect...politia nu il va lua in seama...deoarece nu aveti de ce sa va temeti in mod real, in mod efectiv...

Cine isi expune corpul in mod public nu se poate teme de expunerea corpului sau in mod public din moment ce chiar insasi persoana il expune...

Pentru ca politia sa ajunga la alta concluzie este extrem de mult de lucru pentru avocat intrucat procurorul sau procuroarea...vor tinde sa considerea asa fara sa isi bata capul...

In alta ordine de idei, daca o prostituata se prostitueaza si se ofuscheaza ca se va afla ca se prostitueaza oraganele in drept nu se vor implica pentru ca ea se prostitueaza si se va afla asa ceva...
A nu se intelege ca ati fi prostituata...
Parerea mea ramane la fel ( sunteti o minora sub 18 ani...si nu aveti cum sa ma convingeti...dupa profilul psihologic pe care il vad...)

Reluand cazul dvs., in mod concret, cert este faptul ca ati facut video chat si faptul ca el zice ca va face ceva care nu pare de crezut ca ar fi posibil...si ca va sperie pe dvs...va face sa nu va ia nimeni in seama...nici procuror si nici procuroare...

Raul cu care va ameninta nu exista...

Pentru ca ceva sa existe in drept in cazuri de acest fel, avocatii trebuie sa se ocupe de caz la modul serios...si este ceva extrem de complicat...

Nu cred ca veti putea sa angajati avocat care sa se ocupe de caz...la modul serios...
Ultima modificare: Joi, 5 Februarie 2015
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
Nu intelegm, Lasco, vrei sa vezi cum pot lipi eu afise peste tot intr-un oras de provincie cu un mesaj mare sub o poze obscena: Domnisoara x?
Il pot lipi pe garduri, pe usile oamenilor, pe scara blocului... il pot lipi doar in 10 exemplare mari color, cu o bidinea cu aracet nediluat, de nu-l poti dezlipi o saptamana! Cine ma tine sa lipesc hartii pe usi? Poate pe usa domnisoarei?
Nu pricep ce iti imaginezi ca a promis domnul ca face si de ce nu se poate... ca ce am priceput eu e ca face niste afise... nu a spus nimeni ca va cumpara reclama pe panouri bine determinate sau ca va afisa mesh-uri de mari dimensiuni pe blocuri...
AVLIL a scris:

Nu intelegm, Lasco, vrei sa vezi cum pot lipi eu afise peste tot intr-un oras de provincie cu un mesaj mare sub o poze obscena: Domnisoara x?
Il pot lipi pe garduri, pe usile oamenilor, pe scara blocului... il pot lipi doar in 10 exemplare mari color, cu o bidinea cu aracet nediluat, de nu-l poti dezlipi o saptamana! Cine ma tine sa lipesc hartii pe usi? Poate pe usa domnisoarei?
Nu pricep ce iti imaginezi ca a promis domnul ca face si de ce nu se poate... ca ce am priceput eu e ca face niste afise... nu a spus nimeni ca va cumpara reclama pe panouri bine determinate sau ca va afisa mesh-uri de mari dimensiuni pe blocuri...


dvs ati punctat f bine, exact asta a spus ca va face....si nici eu nu inteleg de ce domnul avocat nu crede ca se poate intampla asa ceva.
Dupa parerea mea problema cu crezutul va exista la politie.
De putut se poate cum zice Avlil.Adica fara autorizatie...

Mie imi pare curios ca cineva care face video chat s-ar teme de asa ceva.
Adica isi expune corpul in mod liber.
Si apoi desi ar fi reclama de fapt...se teme...

Pentru a se putea face o plangere trebuie foarte bine gandita si redactata plangerea.
Daca se vine cu afise si alte asemenea nu cred ca va avea succes...

Poate incerca sa mearga la politie si sa ne spuna si noua ce a facut.

Politia nu are deloc chef sa se incarce cu un caz in care o persoana locuieste in strainatate si zice ca sa o tachineze ca va lipi afise cu ea...
Nici chestiunea cu temerea nu pare rezonabila...
Nici sa il audieze pe respectivul nu se va intampla.
Adica daca depune o plangere si respectivul nu este audiat nu face nimic...

Practic...vorbim...discutii...:)

Poate ca un proces civil ar fi de preferat.
Se poate discuta de dreptul la propria imagine, intimitate, etc...
Mai bine ati analiza pe civil...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Neintelegere, santaj cu poze intime ella_20 ella_20 buna seara!a si eu o intrebare...daca sora mea in trecutul ei a facut video chat si a pastrat legatura prin tel cu un utilizatorde ,,placerii,,in care ia trmis ... (vezi toată discuția)
Santaj alessia89 alessia89 Buna seara , nici nu stiu cum sa incep dar am nevoie de ajutor , mai pe scurt o sa explic problema mea , eu lucrez in domeniul video chat , alaturi de mine ... (vezi toată discuția)