avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 854 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
nu este nicio aiureala domnule avocat. el stie orasul in care stau si dupa cum v-am spus are cunostinte in tara. nu el va face treaba, ci va pune un prieten de al sau sa imprastie imagini cu mine, fara acordul meu, lezandu-mi astfel imaginea si cariera profesionala. am 24 de ani si chiar sunt speriata pt ca am de ce...numai cand ma gandesc ca toti vecini si toate cunostintele vor vedea, ma ingrozesc. mie chiar mi se pare ceva extrem de grav si daca politia chiar va refuza sa se implice, inseamna ca drepturile omului in aceasta tara nu conteaza.
as vrea sa fac plangere la parchet pt ca am dovezi. am nevoie de un avocat pt a face plangerea??
Nu puteti face plangere penala nici macar cu avocat in sensul de a fi eficienta daca problema se va expune cu imagini in scara de bloc sau pe strada.
Asa ceva nu se poate realiza de el oricati bani ar avea.