avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
Eu v-am spus ca nu este posibil asa ceva sub aspect legal.
Dar...nu ati zis ca se vor da poze nud precum pliantele...
In general se distribuie poze nud in public pentru video chat...

Oricum situatia este destul de complicata intrucat daca video chatul se face public nu e nimic ascuns.

Sunt aspecte juridice care trebuie clar stabilite.
Ultima modificare: Marți, 3 Februarie 2015
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
dar cel putin ii pot face plangere pt santaj si amenintare?? sau ii pot organiza un flagrant?