avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
Eu v-am spus ca nu este posibil asa ceva sub aspect legal.
Dar...nu ati zis ca se vor da poze nud precum pliantele...
In general se distribuie poze nud in public pentru video chat...

Oricum situatia este destul de complicata intrucat daca video chatul se face public nu e nimic ascuns.

Sunt aspecte juridice care trebuie clar stabilite.
Ultima modificare: Marți, 3 Februarie 2015
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
dar cel putin ii pot face plangere pt santaj si amenintare?? sau ii pot organiza un flagrant?
Infractiunea de santaj exista, dupa parerea mea, deoarece doreste ca prin amenintarea cu publicarea imaginilor sa va oblige sa faceti ceva ce-i place lui. In ce masura va fi Politia capabila sa-l prinda sau sa intreprinda cercetari penale impreuna cu Politiile din alte tari ramane de vazut, deoarece acest lucru costa multi bani si doar pentru niste poze nud ale unei anonime ma tem ca nu vor cheltui acesti bani. Insa puteti trece pe la Politie sa le explicati situatia. Atentie ca in caz ca se prind ca nu v-ati platit cinstit taxele, puteti fi dvs. urmarita penal.
g5diana a scris:

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.


Doamna, numai dvs. puteti aprecia gravitatea situatiei. Adica, daca pe mine de pilda ma ameninta o vrajitoare ca-mi face farmece, cel mult ma face sa zambesc, pe altcinva ar putea sa-l distruga.
Asadar, daca intr-adevar va temeti, mergeti imediat la politie. Cei de acolo, dupa cum va spune d-l av. Lascoschi, se vor da peste cap sa va convinga sa renuntati la plangere, ca se aleg cu o treaba in plus. Nu insistati, ca s-ar putea sa "schimbe foaia", limbajul folosit s-ar putea sa fie devastator; sa stiti insa ca s-ar putea sa dati si peste una din fetele acelea frumoase, si destepte, pe care le vedem al defilarea de ziua nationala si care chiar sa vrea sa va ajute, ca militienii au cam iesit la pensie.
Daca nu va primeste plangerea, ergeti acasa, luati o bucata de hartie, scrieti pe ea totul, incheiati cu faptul ca nu vi s-a primit reclamatia la sectia/data/ora/de catre agentul, daca-l stiti si o trimiteti, cu confirmare de primire, la MAI, direct ministrului. Ministrul este platit din banii dvs. - chiar daca la videochat nu ati luat banii pe stat, cand va cumparati "tooling-ul" platiti TVA :) - Iar ministrul sigur va va raspunde, ca a trimis plangerea spre solutionare la sectia teritoriala iar cum le va cadea alora, va las sa ghiciti.
Nu uitati, nimenea nu este mai liber decat doreste!
va multumesc pt mesaj. sper sa ies cumva din beleaua asta...

Alte discuții în legătură

Neintelegere, santaj cu poze intime ella_20 ella_20 buna seara!a si eu o intrebare...daca sora mea in trecutul ei a facut video chat si a pastrat legatura prin tel cu un utilizatorde ,,placerii,,in care ia trmis ... (vezi toată discuția)
Santaj alessia89 alessia89 Buna seara , nici nu stiu cum sa incep dar am nevoie de ajutor , mai pe scurt o sa explic problema mea , eu lucrez in domeniul video chat , alaturi de mine ... (vezi toată discuția)
Hartuire lungus lungus Am avut o relatie cu un barbat, de origine greaca, am decis sa inchei relatia si acum permanent ma hartuieste, imi trimite fel de fel de mesaje de amenintare, ... (vezi toată discuția)