avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 738 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Divort prima casa si copil 10 ani
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Divort prima casa si copil 10 ani

Intrebari despre divort linistit si civilizat

rezumat: avem doi ani de cand sotul s-a aventurat in chestia cu prima casa. am stat 8 ani cu chirie. avem copil de 10 ani. el a platit totul, m-a torturat psihic 13 ani, mi-a scos ochii pentru tot, mancare, casa, si ma invita sa plec daca nu-mi convine. as pleca, dar nu stiu ce mi se-ntampla. Ajung in drum? Sunt profesor nenorocit, cu jumatate de norma, am salariu de 5 milioane si nu-mi permit sa ma mut cu chirie. Daca divortam la mediator, cu toate lucrurile stabilite, copil, nume, cine plateste casa, eu pot sa mai raman in apartament, pana rezolv cu salariul, jobul si mutatul in alta parte? El are salariul minim pe cartea de munca, dar in mana seful ii da mult mai mult. NU se poate dovedi asta. NU-i cer partaj, n-am nevoie de mobile sa plec cu ele in spinare, ca n-am unde. Copilul as dori sa-l avem in custodie comuna si cam atat. Vreau sa stiu daca ajung in strada, ca asa vrea el?! Mama nu ma primeste. Pe altcineva n-am. CHiar nu am. Sunt disperata. JOb nu gasesc in nenorocirea de oras in care sunt.Aştept cu interes un sfat. Mulţumesc.
Ultima modificare: Marți, 3 Februarie 2015
sarbumihaela, utilizator
Cel mai recent răspuns: Birou de Mediator-Valeria Tivda , Mediator 10:02, 3 Februarie 2015
Casa e bun comun asa ca veti ramane in ea cel putin pana dupa partaj daca el il va cere.
Pana plecati, ii veti rabda comportamentul. Daca devine violent, puteti obtine un ordin de restrictie si protectie.
Autoritatea parinteasca o veti exercita in comun.