Buna ziua, am o intrebare. Am preluat contabilitatea unei firme, si m-am lovit de o problema: firma a executat niste lucrari, in anii 2008-2010, pentru care a emis facturi si a ramas si cu lucrari in curs, nefacturate. Nu a incasat toate facturile, si nu stiu de ce, la momentul acela nu s-au facturat lucrarile in curs. Nu sunt sanse de incasare, am incercat sa iau legatura cu acea firma, degeaba - mentionez ca firma este activa. Ce pot face sa scap de acele lucrari in curs, e clar ca nu le mai pot factura acum, dupa atatia ani. Pentru facturile neincasate, o sa incerc cu o ordonanta de plata, poate,poate...
Multumesc.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.