avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 800 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Metodologia cadru privind mobilitatea personalului ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Metodologia cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar

Sunt profesor pentru învăţământul primar la o şcoală gimnazială.La învăţământul primar funcţionăm şapte cadre didactice: cinci învăţători (patru cu liceul pedagogic şi unul cu şcoală postliceală) şi doi profesori pentru învăţământul primar (cu studii superioare corespunzătoare postului didactic pe care-l ocupă).Două din cele şapte cadre didactice vor intra în anul şcolar următor în restrângere de activitate.
Conform O.M. 4895 ce cuprinde ;Metodologia cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, anul şcolar 2015-2016, capitolul II, art.25, punctul 3, litera h), studiile celor două cadre didactice care au studii superioare sunt în concordanţă cu nivelul cel mai înalt al şcolii pe postul pe care-l ocupă. Vă rog frumos să-mi răspundeţi dacă acele două cadre didactice participă la restrângere de activitate.
(La nivelul de învăţământ primar pot fi: învăţători, institutori sau profesori pentru învăţământul primar)
Vă mulţumesc!
Cel mai recent răspuns: alexandrapie , utilizator 20:05, 8 Februarie 2015
Vor participa toate cadrele didactice incadrate pe disciplina respectiva; cele cu studii superioare vor avea un punctaj mai mare la nivelul studiilor.
Poate cineva sa-mi explice acest articol din lege?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Echivalare studii invatator airam_2108 airam_2108 Buna ziua Sunt invatatoare in Brasov la un liceul cu predare in limba germana. As dori daca se poate sa ma lamuriti cu o problema si anume: Am finalizat ... (vezi toată discuția)