Am fost plecata la munca si am revenit acasa cu ceva bani si am mers la Primarie sa vad cum stau cu datoriile acumulate de mai multi ani , am fost la compartimentul financiar unde am primit o instiintare de plata pe care era trecut imobilul, masina cu impozit si penalitati fara a fi specificati si anii aferenti,am solicitat verbal un document mai detaliat dar am fost refuzata.
Ce document trebuie sa solicit pentru a afla informatii detaliate privitor la sumele din acea instiintare , de la momentul impunerii pana la momentul eliberarii instiintarii si care este baza legala pentru a solicita un astfel de document.
O cerere scrisa depusa de dvs. la directia de impozite si taxe prin care solicitati defalcarea restantelor si a majorarilor calculate pe ani pentru fiecare impozit in parte, la care atasati o copie de pe instintarea de plata transmisa.Au obligatia sa va raspunda la aceasta solicitare scrisa.Oricum teremenul de raspuns este de cel putin 30 de zile de la data depunerii cererii.Trimiteti solicitarea dvs. prin posta cu confirmare de primire.