avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 551 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... mamele, 85% din salar sau din venit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

mamele, 85% din salar sau din venit

Sunt o mama medic si pe langa locul de munca din spital am avut in ultimele 12 luni inaintea nasterii copilului si un alt job. Am lucart tot ca medic intr-o clinica privata ( contract de prestari servicii) avand un venit pentru care am platit doar impozitul pe venit de 16%. La calculul indemnizatiei de crestere a copilului intra si venitul realizat la clinica privata ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:59, 15 Iunie 2009
La calculul indemnizatiei se va tine cont atat de salariul realizat in baza CIM , cat si de veniturile realizate in baza contractului de prestari servicii.
Da , va intra si acele venituri , va trebiu sa faceti dovada platii impozitului de 16% si sa fiti inregistrata fiscal.

"Începând cu data de 1 ianuarie 2009, persoanele care, în ultimul an anterior datei naşterii copilului, au realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare..."

DA se iau in calcul toate veniturile pentru care s a platit impozit
Daca mama a lucrat doar 2 ore pe zi cat va primi ?
la alegere: 85%din venit dar nu mai mult de...sau cei 600 eli lunar

Alte discuții în legătură

Indemnizatie 85% din venituri din asigurari? ramona chisalita ramona chisalita buna. as dori si eu sa stiu daca veniturile din asigurari intra in categoria veniturilor din care se poate calcula cele 85% pentru indemnizatia de cresterea ... (vezi toată discuția)