Buna seara !
Institutia a primit o Adresa oficiala
de la Compartimentul de Audit
prin care i s-a ceut:
modificarea Regulamentului de organizare si functionare ( R.O.F. )
in sensul inserarii unor articole /prevederi
tinand cont de art.5 din OMFP nr.2861 /2009.
"Răspunderea pentru buna organizare a lucrărilor de inventariere, potrivit prevederilor Legii nr.82 /1991, republicată, şi în conformitate cu reglementările contabile aplicabile, revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligaţia gestionării entităţii. În vederea efectuării inventarierii, aceste persoane aprobă proceduri scrise, adaptate specificului activităţii, pe care le transmit comisiilor de inventariere". ( art.5 din OMFP nr.2861 /2009 ).
Va rog foarte mult sa imi spuneti
ce anume trebuie scris in R.O.F. ?
La ce trebuie sa se refere
acele prevederi
cu care sa se completeze ROF-ul ?
Ce trebuie sa contina ?
Grav
adam.
buna.. am o intrebare .. as vrea sa plec cu preaviz de la locul meu de munca actual ... sunt gestionar la un depozit iar directorul vrea sa ma puna sa semnez ... (vezi toată discuția)