avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 923 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Doua contracte de munca.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Doua contracte de munca.

Buna ziua.Numele meu este Simona.
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns intr-o problema.
Sunt angajata in prezent cu contract de munca pe perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi, 5 zile pe saptamana in sistemul bugetar.
As vrea ca la vara in lunile iulie si august sa lucrez ca receptionera intr-un hotel. Am mai lucrat si in trecut acolo si din cate am vazut se face contract de munca pe perioada determinata de 3 luni, iar ca program de lucru trecut in contract 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamama, dar faptic se lucreaza 24 ore cu 48 liber. Intrebarea mea este daca pot avea doua contracte de munca, adica sa lucrez in paralel la ambele locuri de munca, iar in zilele cand sunt de munca la hotel sa-mi iau zi de concediu de la celalalt loc de munca.
Va multumesc.
Puteti incheia oricat de multe contracte individuale de munca doriti, daca dvs considerati ca puteti presta munca pentru fiecare angajator, potrivit contractelor individuale de munca incheiate.
Va trebui insa sa aduceti la cunostinta angajatorului acest fapt, pentru retinerea si virarea corespunzatoare a contributiilor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediere orianadiana orianadiana Persoana in cauza lucreaza ca responsabil cazare la un hotel. A fost angajata pe perioada determinata de 12 luni cu un program de lucru in ture de cate 12/36 ... (vezi toată discuția)
Pot avea doua contracte de munca de 8 ore/zi fiecare trecute in cartea de munca? ContSters56609 ContSters56609 Sunt student la master, iar un profesor de-al meu mi-a propus sa lucrez la un proiect de cercetare timp de 1 an si opt luni cu carte de munca si contract de ... (vezi toată discuția)