Ce solutie am pentru a nu reface procedurile de infiintare si autorizare a punctului de lucru in cazul in care actualul proprietar vinde acest spatiu unui nou proprietar. Viitorul proprietar vrea sa continue in acelasi spatiu colaborarea cu mine, nefiind obligat sa imi mut punctul de lucru.
In cazul meu infiintarea si autorizarea (ORC, DSP, MS, CAS) ar dura in jur de 6 saptamani, mult prea mult timp si bani in acelasi timp.
In actualele autorizatii nu am altceva trecut decat adresa punctului de lucru.
Exista o solutie la aceasta problema?
Va multumesc.
Ce nu integ eu este : doriti sau nu sa va desfasurati in contiunuarea activitatii la adresa respectiva??? schimbarea proprietarului in mod normal nu afecteaza contractul dumneavoastra deoarece vanzatorul este obligat sa instiinteze cumparatorul de existenta contractului de inchiriere, iar acesta din urma sa duca contractul la bun sfarsit in aceleasi conditii. Dupa expirarea contractului daca doriti sa prelungiti sau nu e alta poveste, schimbarea proprietarului nu va obliga sa faceti modificari asa cum a-ti scris dv. adica reautorizare , reinfiintare..... .
Vreau sa imi continui activitatea acolo. Viitorul proprietar este interesat sa raman in acel spatiu pentru ca vrea sa colaboram.
Nu ar exista o problema in cazul in care comodantul actual nu va mai fi proprietarul spatiului? Va fi nevoie sa fac un alt contract de comodat/inchiriere (sau orice alt document) cu viitorul proprietar fara a mai fi obligat sa imi reautorizez punctul de lucru?
nu are legatura autorizarea cu proprietarul din contract, atat timp cat contractul ese valabil punctul de lucru este valabil doar la expirare trebuie facut la REG COM prelungirea punctului de lucru conform noului contract.
Dv. sunteti autorizat nu proprietarul.
Succes.