RobertMaximilian a scris:
Sunt subinginer la Administratia Nationala a Apelor Romane si am terminat Facultatea de Hidrotehnica in 1985, ciclul scurt de 3 ani. Va rog sa-mi precizati care ar fi pasii pentru a promova la nivelul de inginer, dat fiind faptul ca legislatia europeana nu mai face distinctie intre ciclurile universitare de scurta sau lunga durata. Va multumesc.
Va salut,
Si eu sunt intr-o situatie relativ asemanatoare. Adica am terminat Facultatea de Electronica si Telecomunicatii cu diploma de Subinginer in anul1983 curs la zi (3 ani). Am lucrat in cursul vietii in sectii de montaj masini unelte (stagiatura), pe urma in proiectare cercetare la intreprindere mare din tara (nu mai este, au "rezolvat-o"), in sectie de productie iar din 1998 m-am privatizat dat fiind faptul ca intreprinderea la care lucram s-a transformat intr-un depozit de bere (adica a fost privatizata, nu comentez asta), si a trebuit sa ma descurc pe cont propriu.
Proiectele pentru firma mea eu mi le fac , eu le semnez, (adica eu centrez eu dau cu capul), numai ca o pun pe sotie sa semneze la verificat (ea fiind inginer "plin", dar, in hidraulica). Intrebarea mea ar fi : Chiar nu mai exista nici o forma de continuare a studiilor pentru aceasta categorie de studii superioare pentru a deveni macar inginer.? Mentionez ca nu-mi trebuie pentru vreo angajare sau merite salariale mai mari, pur si simplu pentru mine personal. (ca salariu mi-l fixez singur la cat vreau sau pot) As urma si un master daca se poate sau ceva postuniversitar sa-mi mai completez cunostintele in unele domenii colaterale.(informatica de exemplu)
Sunt convins ca sunt multi ca mine care au ramas uitati de lume.