avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... impozit forfetar pentru firme ce nu si-au inceput ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

impozit forfetar pentru firme ce nu si-au inceput activitatea

buna seara. sunt asociat unic intr-un S.R.L. infiintat anul trecut prin iulie, nu am inceput nici o activitate, nu am taiat nici o chitanta pe firma, nu am facut nici un bilant, de nici un fel, as dori sa aflu daca sunt obligat sa platesc impozit forfetar. sunt student in ultimul an , si nu am avut timp de umplat pt aceasta problema. va multumesc. Florin. :(
Cel mai recent răspuns: Ana Muntianu , Consultant fiscal 20:43, 1 Iulie 2009
Da, din pacate :sorry:. Doar daca nu cumva ati solicitat la registrul comertului suspendarea ... si asta pina la 01.05.2009.
Daca nu doriti plata forfetarului aveti o singura solutie: suspendarea activitatii cu data de 1 mai. Chiar daca mergeti acum in iunie, datati Hotararea AGA cu data de 1 mai. Eu am reusit sa obtin la RC o suspendare antedatata. Succes:)
lumi71 a scris:

Daca nu doriti plata forfetarului aveti o singura solutie: suspendarea activitatii cu data de 1 mai. Chiar daca mergeti acum in iunie, datati Hotararea AGA cu data de 1 mai. Eu am reusit sa obtin la RC o suspendare antedatata. Succes:)

multumesc pentru sfat. pare a fi cea mai buna solutie , in conditiile astea... probabil asta voi face.
lumi71 a scris:

puteti sa-mi spuneti, va rog , si cum ati procedat, cat a costat? multumesc
Taxele sunt in jur de 2 milioane, am inteles.

Alte discuții în legătură

Impozit forfetar odishor odishor De la ce data nu se mai plateste impozitul forfetar: 1).de la data la care s-a eliberat certificatul constatator de catre RC, in care se atesta mentiunea de ... (vezi toată discuția)