avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 793 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Program legal sau nu ??
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Program legal sau nu ??

Buna ziua ! Ma numesc Adrian si lucrez ca pompier military in cadrul IGSU as dori sa stiu daca programul de 24/48 este legal si ce acte reglementeaza aceasta schimbare. Mentionez ca prin trecerea la acest program se lucreaza in medie cam 10 sau 11 ture pe luna a cate 24 ore tura. Ni se acorda libere pentru orele lucrate in zile lucratoere (L>>V), iar S si D se platesc si se scad orele din timpul lucrat peste program , dar numai dupa ce s a realizat in luna urmatoare orele din programul normal de lucru . Perioada de CO< CM se scade din timpul normal de lucru , oare este legal??
Va multumesc !!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:42, 14 Martie 2015
Perioada de Concediu de odihna sau de concediu medical nu se scade din durat timpului de munca.

Programul de 24/48 nu este prevazut de legislatia muncii, deoarece durata zilnică a timpului de muncă de 12 ore va fi urmată de o perioadă de repaus de 24 de ore, vpnform art.115 alin.2 C.mun.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acordare concediu program lucru 12/24 12/48 crysty90 crysty90 buna ziua. lucrez la o firma de paza cu programul 12/24 12/48, contract de munca individual. mai am de luat 14 zile de concediu de odihna. cum se ... (vezi toată discuția)
Ture 24 ore Vulturudac Vulturudac Daca lucrez in ture 24 ore cate zile libere am dreptul legal,dupa servici? Am dreptul la plata spor noapte si spor sarbatori daca tura cade in sarbatoare cu ... (vezi toată discuția)