Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →
Din nou suntem in postura de a ajunge in fata instantei desi nu ne dorim acest lucru. Treaba sta cam asa:
In luna Noiembrie 2008 am achizitionat 2 vitrine de la Fresco, vitrine pentru expunerea produselor alimentare. Acestia ne-au furnizat ceea ce le-am si cerut, adica 2 vitrine statice care practic nu mai ventileaza aerul in interior. De cand le-au adus acestea nu functioneaza in parametrii si nici frig nu prea fac, iar peste toate acestea sunt pline de geata in permanenta. Au inceput sa se intoarca multi clienti inapoi pe motiv ca marfa desi este in termen nu corespunde calitativ. Pana la urma am identificat problema, si anume fiind vitrina statica raceste pana la inaltimea de 10 cm iar restul pana la 40-50 cm este lipsita de frig. Cei de la Frescop ne-au spus ca este normal si ne-au trimis o fisa tehnica a vitrinei unde arata acest lucru insa abia acum la 5 luni de la inceperea activitatii. Ce putem face in acest caz pt ca simtim ca nu mai rezistam nervos cand vedem temperaturi asa de crescute in interiorul vitrinei si trebuie sa o dezghetam la 2 zile ?
Multumesc.
Pai nu-i chiar asa. Noi am semnat pe niste detalii clasice: temperatura in interior 0-4 grade, umiditate ..., latime, inaltime, etc
In plus tot timpul este plina de gheata si nu lasa aerul sa circule bine, deci nu face frig. Asta chiar este o defectiune tehnica grava.