Barbarosa a scris:
Din nou suntem in postura de a ajunge in fata instantei desi nu ne dorim acest lucru. Treaba sta cam asa:
In luna Noiembrie 2008 am achizitionat 2 vitrine de la Fresco, vitrine pentru expunerea produselor alimentare. Acestia ne-au furnizat ceea ce le-am si cerut, adica 2 vitrine statice care practic nu mai ventileaza aerul in interior. De cand le-au adus acestea nu functioneaza in parametrii si nici frig nu prea fac, iar peste toate acestea sunt pline de geata in permanenta. Au inceput sa se intoarca multi clienti inapoi pe motiv ca marfa desi este in termen nu corespunde calitativ. Pana la urma am identificat problema, si anume fiind vitrina statica raceste pana la inaltimea de 10 cm iar restul pana la 40-50 cm este lipsita de frig. Cei de la Frescop ne-au spus ca este normal si ne-au trimis o fisa tehnica a vitrinei unde arata acest lucru insa abia acum la 5 luni de la inceperea activitatii. Ce putem face in acest caz pt ca simtim ca nu mai rezistam nervos cand vedem temperaturi asa de crescute in interiorul vitrinei si trebuie sa o dezghetam la 2 zile ?
Multumesc.
Din nefericire nu puteti face nimic,ati cumparat produsul numit"vitrina statica",fara a consulta caracteristicile sale tehnice.Consider ca ati cumparat produsul pe principul"vazut-placut".Vi s-a vandutprodusul pe care l-ati cerut,pe care de altfel il si aveti.Ce culpa au vanzatorul sau producatorul pentru a fi actionati in instanta ? Ati gasit vreo defectiune cauzata producatorului sau vanzatorului ? Din nefericire,"culpa" va apartine deoarece nu at consultat detaliile tehnice si caracteristicile produsului.Imi pare sincer,rau