avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1010 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... ConcediuI de maternitate este afectat de concediu ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

ConcediuI de maternitate este afectat de concediu medical anterior ?

Buna ziua,
Incepand cu luna Ianuarie 2015 sunt in concediu medical pt crestere copil cu handicap, in urma unei interventii chirurgicale complicate.Intre timp am aflat ca sunt insarcinata. Avand in vedere ca acest concediu medical se poate intinde ca durata pana la intrarea in concediu de maternitate - adica 1 septembrie - va rog sa-mi spuneti daca acest CM afecteaza in vreun fel, sau conditioneaza
concediul de maternitate. Am dreptul la aceasta varianta?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: danafel , utilizator 13:27, 18 Martie 2015
1. - Nu exista "concediu medical pentru crestere copil".
- Poate este vorba de "concediu medical pentru ingrijire copil bolnav pana la varsta de 7 ani", acordat prin certificat medical eliberat de medic

2. - Concediul de maternitate (126 de zile = sarcina si lauzie = pre si postnatal) nu are legatura cu concediul medical pentru ingrijire copil bolnav pana la varsta de 7 ani.
- Numai ca indemnizatia pentru concediul de maternitate va fi influentata de indemnizatia pentru concediul medical pentru ingrijire copil bolnav.

Intradevar despre acest tip de concediu este vorba.Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu medical- insarcinata monicaelena83 monicaelena83 Buna ziua. In ultimele 6 saptamani am fost in concediu medical, sunt insarcinata si as dori sa stiu cat concediu medical am voie sa iau fara a trece pe risc ... (vezi toată discuția)
Despre concediul de maternitate dachman dachman buna seara, -in cat timp se depune concediu de maternitate dupa nastere, - in cate zile am voie sa depun concediu de maternitate dupa nastere sau care este ... (vezi toată discuția)