avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 804 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... PFA - meditatii
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

PFA - meditatii

Buna ziua. Eu sunt de profesie inginer constructor si as dori sa ofer meditatii la matematica (la domiciliul acestora) copiilor claselor 5-8 si eventual celor de liceu. Mentionez ca am facut matematica si in primii doi ani ai facultatii de constructii civile ,inclusiv matematici speciale, dar din nefericire nu am fost inspirata sa parcurg si modulele facultative de pedagogie din anii 3 si 4. Chiar si fara aceste cursuri, reuseam in acei ani de facultate, in care ofeream meditatii, sa obtin rezultate deosebit de bune cu copiii. Credeti ca exista vreo modalitate de a putea meditata in conditii cat de cat in regula stiind ca nu am absolvit facultatea de matematica si nici nu am acele module de pedagogie? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: ioanageorgeta122 , utilizator 16:33, 20 Martie 2015
As mai dori sa precizez un lucru. Eu am inceput studiile universitate in 1992. Art 19 si 21 din anexa la OMECTS nr 3841/2012 coroborate cu prevederile art 139 lit c-f din Legea educatiei si invatamantului nr 28/1978 care a fost in vigoare pana in 1995, conduc la concluzia (parerea mea neprofesionista) ca persoanele cu studii superioare finalizate care au inceput studiile anterior anului 1995 pot preda in invatamant si fara modulul psihopedagogic. As ruga pe cineva sa ma lamureasca. Multumesc anticipat.

[ link extern ]
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Profesor psihopedagogie speciala catone catone Sunt profesor titular in invatamatul special,pe o catedra de pshihopedagogie speciala.Am urmatoarele studii: - facultatea de matematica, specializarea ... (vezi toată discuția)