avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 585 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Vecini galagiosi
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Vecini galagiosi

buna ziua, de cateva luni am o problema cu vecinii din bloc, sunt studenti, vin mai multi decat sunt trecuti la intretinere, dar nu asta este problema mea, problemele tin mai mult de bunul simt si educatia primita, consider ca atunci cand stai intr-un bloc de locatari este musai sa-ti respecti vecinii, aceasta fiind si o dovada a respectului fata de noi insine. De cand s-au mutat, alungati fiind cel mai probabil din locurile unde au fost, o tin numai in petreceri, nu mai pun muzica, dupa ce am fost la ei la usa, insa urla, tipa, rad in hohote, trantesc pe jos diverse lucruri (nu stiu ce le-ar putea scapa intr-una pe jos), trantesc usile, este vorba si de structura blocului caci se aude la 12 noaptea si bateria de la baie si cum obisnuiesc sa-si faca toti baie dupa 23:30 :justcuz: nu asta ar reprezenta o problema, ideea este ca in mod normal nu ar trebui sa le aud eu discutiile de dupa miezul noptii, i-am rugat sa faca liniste si sa se adapteze acestui bloc, si le-am spus ca eu trebuie sa ajung la munca la 8.30 si as dori sa adorm inainte de ora 24 cel putin de duminica pana joi, cum proprietarului "ii este mila" de ei, ce se poate face? nu dispun de bani, momentan, astfel incat sa antifonez casa, insa il pot obliga pe el sa antifoneze? de educat chiriasii nu i-a pasat, l-am rugat sa le ia covoare ce ar mai atenua din zgomotele de impact fff dese dupa miezul noptii, insa a spus ca nu ar rezolva problema..? le-a zis ca-i da afara de cateva ori si ... nimic, insa a precizat faptul ca in cazul in care chem politia el este de acord ca ei sa plece..hmm?#-o multumesc!
Cel mai recent răspuns: chiquita , utilizator 11:03, 24 Martie 2015