Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
BUNA ZIUA am infiintat o firma srl-d in februarie 2015 ....in lipsa de activitate as dori sa o inchid...ce ar trebui sa fac [ acte..daca trebuie sa platesc ceva..]
Pentru inchiderea societatii voluntar este necesar ca acesta sa nu aiba datorii, in acest sens se va depune in etapa a 2-a bilant de lichidare si certificat fiscal de la ANAF.
In prima etapa se publica hotararea de dizolvare concomitent cu lichidarea societatii, iar in etapa a doua (dupa 1 luna de la data publicarii in M.O. a hotararii de dizolvare) se va depune hotararea de radiere impreuna cu bilantul de lichidare, certificatul fiscal, certificatul de inregistrare si certificatele pentru autorizarea activitatilor.
Taxele la ORC sunt de 176 lei/etapa si onoraraiul avocatului, daca este cazul.
Da. Ambele etape se desfășoară la Registrul Comerțului. În prima etapă depuneți hotărârea AGA de dizolvare și lichidare voluntară, ce va fi publicată în Monitorul Oficial. Cu dovada publicării, după trecerea termenului legal (30 zile), se va parcurge a 2-a etapă. Este nevoie de dovada faptului că nu aveți nici o datorie la ANAF.
Dizolvare srl
buniculmiti
Am un srl care actual are activitatea suspendata prin orc pina la sfirsitul lui 2010.
Sunt actionar unic si vreau sa dizolv societatea.
Ce pasi trebuie sa ... (vezi toată discuția)
Dizolvare s.a.
ENGFULL
dizovare fara lichidare ..... ce reprezinta ? ce lege reglementeaza procedura
dizolvare cu lichidare ...... - // -
care este diferenta intre aceste 2 ... (vezi toată discuția)
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.