avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 675 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... gravida si fara loc de munca
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

gravida si fara loc de munca

buna ziua,

as dori sa stiu daca in situatia mea statul ma va ajuta cu ceva banuti dupa ce se va naste copilul.
momentan am 3 luni de sarcina si nu lucrez.
auzisem ca daca sunt studenta ar trebui sa primesc ceva. eu termin in vara aceasta cursurile de master, frecventa zi si am peste 26 de ani.
de asemeni in noiembrie si decembrie am lucrat, gravida am ramas la finalul lui decembrie.
daca in conditiile acestea nu mi se ofera nimic, ca ma sfatuiti sa fac?
imi pot plati cotizatiile la stat singura?(adica sa platesc personal cat ar trebui sa dau pt un venit minim, fara sa am in spate un contract de munca.desi mi-e sa nu fiu luata la intrebari de unde am banii. parintii sunt cei care m-ar ajuta, din venitul lor).
sau daca as reusi sa ma angajez luna viitoare, cum m-ar ajuta? la firma unde eu lucrez(momentan ca si voluntar) contractele se fac pe o perioada determinata de timp, pt ca este un ONG care depinde de fonduri si asa... nu stiu sigur daca vor face contracte de angajare prea curand, deci nu se poate sa intru in concediu de crestere a copilului chiar daca am sa am contract de munca pt ca va fi cel mai probabil pana se va naste copilul sau pana la finele anului.
o alta grija a mea este ca nu voi putea lucra chiar pana in luna a 9-a.
Cel mai recent răspuns: paula89 , utilizator 13:17, 28 Martie 2015
Pentru a va da un raspuns complet (si chiar si cu variante) va rog sa precizati urmatoarele:
- care este data prezumata a nasterii copilului;
- daca acum sunteti studenta la zi si in ce an;
- daca tatal copilului este salariat si de cand.
paula89 a scris:

....