In primul rand condoleante
In al doilea rand este necesar sa aflati ca legea in vigoare prevede obligatia asociatieri de proprietari in raport si fata de proprietar-calitate pe care dvs nu o detineti
Dvs ati solicitat detalii la administratorul de imobil
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele acestia,administartorul de imobil fiind angajatul asociatiei cu limita de competenta de executie hotarari,decizii ale reprezentantilor asociatiei
Administratorul de imobil nu are obligatia "sa arate facturile pentru imbunatatirile facute pe scara".
pe cati ani in urma se verifica la un control actele din asociatie.
Pentru raspuns concret este necesar sa furnizati minimum de date relevante
Control dispus de catre cine,cu ce obiective
Daca interesul dvs este controlul asupra activitatii financiar contabile a asociatiei de proprietari,puteti contacta persoana specializata acreditata CECCAR,puteti conveni asujpra obiectivelor si asupra perioadei de verificare care de regula este de 3 ani
Expertiza financiar contabila -daca o solicitati dvs,tot dvs va revine obligatia sa o achitati
Ideal ar fi sa achitati integral debitul inregistrat la asociatie astfel incat sa nu mai fiti in evidenta cu sume cu tilu de restanta care atrag penalitati