telecomanda a scris:
Ce se intampla daca administratorul nu informeaza scris sau pri email Fiecare proprietar de apartament ?
Atentie sporita deoarece,modificarea la L nr 230/2007 nu precizeaza obligatia administratorului de imobil de informare individuala a proprietarilor ci,in conformitate cu disp
g) informarea trimestriala, in scris sau prin posta electronica, a proprietarilor, membrii asociatiei de proprietari, cu privire la situatia financiara cuprinzand toate elementele de cheltuieli, venituri, incasari si plati aferente asociatiei de proprietari, sub semnatura proprie si contrasemnata de presedintele si de cenzorul asociatiei de proprietari.”
Inseamna ca administratorii de imobil urmeaza sa informeze la loc vizbil=afisierul scarii/
imobilului sau posta electronica situatia financiara cu elementele de cheltuieli,venituri,
incasari
Se mai ridica problema ca nu toti proprietarii de imobil beneficiaza de internet,calculator,
laptop
Eventualele sanctiuni pot fi aplicate de autoritatile in drept=serviciul din primarie
Adunarea generala a membrilor proprietari adopta hotarari,nu decizii,care legal trebuiesc aduse la cunostiinta tuturor proprietarilor,conform disp L nr 230/2007
Art. 24
(1) Adunarea generala poate adopta hotarari, daca majoritatea proprietarilor membri ai asociatiei de proprietari (jumatate plus unu) sunt prezenti personal sau prin reprezentant legal.
(4) Hotararile adunarii generale a asociatiei de proprietari sunt obligatorii si pentru proprietarii din condominiu care nu au fost prezenti la adunarea generala, precum si pentru proprietarii care nu sunt membri ai asociatiei de proprietari.
Daca hotararile AG nu sunt aduse la cunostiinta proprietarilor,puteti solicita reprezentantului legal al asociatiei de proprietari sa respecte si sa aplice unitar disp L nr 230/2007 art 25 al 4
Daca inlocuirea instalatiei parte comuna a fost dispusa de adunarea generala,atunci,exista temeiul legal al interventiei si solicitarii
Pentru clarificari ,solicitati presedintelui de asociatie sa detalieze situatia