mir21 a scris:
Sunt sau nu obligati sa prezinte proprietarilor cheltuielile asociatiei la interval de 3 luni, si daca da va rog sa-mi precizati unde este prevazut acest lucru, deoarece nu am gasit nicaieri dar s-a tot discutat despre acest lucru inca din 2014.
Luna de luna se aduce la cunostinta proprietarilor cheltuielile asociatiei de proprietari asa cum prevede legea 230/2007 si HG 1588/2007. Asociatiile sunt obligate sa repartizeze cheltuielile pe listele de plata lunare si sa le afiseze la cel mult cinci zile de la primirea ultimei facturi de la furnizori.
Apoi, asa cum s-a scris mai sus, trimestrial se aduce la cunostinta proprietarilor situatia platilor, incasarilor, veniturilor si cheltuielilor asociatiei pentru trimestrul incheiat.
Cel putin odata pe an, in adunarea generala se prezinta participantilor situatia economica si financiara a asociatiei, raportul comisiei de cenzori, bugetul de venituri si cheltuieli....