avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1106 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administrator Asociatie Proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administrator Asociatie Proprietari

Buna ziua! Administratorul Asociatiei noastre de Proprietari, refuza systematic, desi am facut mai multe solicitari, sa imi dea acea informare trimestriala referitoare la cheltuieli, prevazuta de lege. Fiind vorba, practic, de o incalcare a legii, unde ma adresez avand in vedere faptul ca acel department al Primariei nu are competente in rezolvarea problemelor ci mai degraba ajuta cu eventuale sfaturi. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 19:52, 14 Ianuarie 2016
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari
Daca intampinati greutati,reticenta din partea administratorului de imobil,initial sesizati oficial pe angajator respectiv asociatia de proprietari,care prin reprezentant legal=presedintele de asociatie,in temeiul disp art 10 din L nr 230/2007 are obligatia sa clarifice orice problema legata de activitatea asociatiei de proprietari
flori2009 a scris:
Administratorul Asociatiei noastre de Proprietari, refuza systematic, desi am facut mai multe solicitari, sa imi dea acea informare trimestriala referitoare la cheltuieli, prevazuta de lege.

Pai legea nu prevede sa va dea dumneavoastra acea informare. Informarea se poate aduce la cunostinta tuturor proprietarilor prin afisare.
A afisat acea informare sau nu?

e de competenta presedintelui sa va dea acea informare.
Buna seara, revin. Legea 34/2015-completarea art.36 din legea 230/2007 a fost publicata in M.O. Partea I, nr.172 din 12/03/2015. La art.36 se introduce o noua litera g care prevede acest lucru. Acum sunt mai dezorientata decat la inceput.

Inca ceva, si presedintele refuza sa ne dea aceasta informare motivand ca i-a comunicat administratorei care este si contabil iar aceasta refuza sa faca o munca in plus.
Ultima modificare: Joi, 14 Ianuarie 2016
Adriantot, moderator
Administratora trebuie sa indeplineasca sarcinile date de comitetul executiv, daca ele sunt incluse in domeniul de activitate curent.

O situatie trimestriala asupra veniturilor si cheltuielilor, adunand datele din 3 luni pe care oricum le raporteaza, nu e mare lucru in plus.
Mai probabil ar fi ca nu stie cum sa faca aceasta situatie.

Proprietarii trebuie sa fie incunostiintati si legea trebuie aplicata.
Solicitati presedintelui sa puna piciorul in prag si sa-i ceara aceast raport trimestrial.

Eventual intrati pe forumul nostru, la Documente utile si luati niste modele pe care noi le facem la asociatiile noastre si dati-i-le sa le completeze.

Alte discuții în legătură

Doua aspecte legea 230/2007 si legea nr. 34/2015 pentru completarea art. 36 telecomanda telecomanda Ce se intampla daca administratorul nu informeaza scris sau pri email Fiecare proprietar de apartament ? Ce sanctiuni si cine aplica sanctiunile ... (vezi toată discuția)
Repartizarea costurilor cu reparatiile mihai_munteanuu mihai_munteanuu Buna ziua, intampin urmatoarea problema: Am observat pe lista de plata cate 30 lei pentru toate apartamentele scarii respective de bloc ca fiind de fapt ... (vezi toată discuția)
Prezentare cheltuieli asociatie de proprietari mir21 mir21 Buna, am o intrebare referitoare la cheltuielile Asociatiei de Proprietari, deoarece in ultima vreme s-au cam umflat cheltuielie. Sunt sau nu obligati sa ... (vezi toată discuția)