avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident tamponare
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident tamponare

Buna seara! Lucrez ca sofer la o firma. In aceasta seara nu am pastrat distanta necesara si am intrat intro masina care a stationat la o intersectie cu intentia de a vira la stanga avant semnalizarea pusa, dupa ce am intrat in el neam coborat amadoi sa vedem, mentionez ca in urma accidentului sa soldat cu doar mici pagobe materiale( la el carligu de tractiune indoiat iar la masina condusa de mine bara putin spart) nu este victime, mai mentionez ca in masina condusa de mine era patroana, neam inteles cu prop, masini sa venim la noi la firma sa rezolvam problema fara sa anumtam pe nimen si sa reparam carligu dar nu se poate, in final patroana doreste sa facem constatarea amiabila RCA Dar asta luni. Nu stiu cum sa procedez, conform codului rutier accidentele usoare se declara in 24 ore, nu stiu cum sa fac in aceasta situatie. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca puteti.
Va multumesc mult anticipat!.
Cel mai recent răspuns: lucian981 , utilizator 08:43, 25 Iulie 2015
Serviului politie rutiera-evenimente rutiere are program inclusiv sambata
Am fost sfatuit sa sa fac doar intelegetea amiabila RCA nu si la politie. Daca accidentul e numai cu pagobe materiale, este obligatoriu sa anunt politia in 24 ore?
Daca in evenimentul rutier nu au fost implicate mai mult de doua vehicule si nu exista victime , este suficienta intelegerea amiabila dintre parti.
Va multumesc mult pt raspuns. As mai avea o intrebare, azi mam auzit cu proprietarul masini in care am intrat si am cazut la un comun diacord ca luni sa mergem la firma de asigurare sa facem intelegerea amiabila, azi nu mam dus la politie sa declar accidentu nici eri.