Din programul de contabilitate al asociatiei de proprietari listez in fiecare luna registrul inventar.Am inteles ca totalul general trebuie trecut intr-un registru jurnal care este numerotat si snuruit,inregistrat la organele fiscale.Intrebarile mele:
1.Daca se mai inregistreaza,unde anume sa merg in Bucuresti sector 4?
2 In registrul inventar ce anume trebuie sa trec?(situatia cu soldurile din ACTIV/
PASIV?
3.Pentru fondul special in care incasez venituri din chirii trebuie sa am registru
sau e suficienta o fisa din calculator anuala sau ori de cate ori mi se cere?
4.Trebuie desemnata persoana care se ocupa de facturi si chitante?
In speranta ca imi veti da informatiile de care am mare nevoie va multumesc !
Nu cred sa fie altfel la Bucuresti decat in provincie. In asociatia noiastra nu tinem registrele de care amintiti dumneavoastra.
Avem registre, dosare, fise...:
- registrul de casa
- registrul fondurilor (rulment, reparatii, penalizari, alte fonduri)
- fisa de intretinere a fiecarui proprietar
- fisa fiecarui furnizor
- intocmim si depunem la primarie semestrial situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv
- intocmim anual bilantul, darea de seama, raportul cenzorului
- intocmim si depunem declaratiile la ANAF: 010, 112. 205...
- intocmim lunar listele de plata din care indosariem un exemplar cu toate facturile in spatele acestora
- tinem evidenta consumului de apa
- ......................
Din motive numai de ei stiute, la Bucuresti se cere ca in registrul inventar sa fie trecute toate informatiile din situatia activ/pasiv si asta doar la 31 decembrie.
Transcrierea acestei informatii dureaza doua minute ...
@Adriantot,
Toate acestea le am ! multumesc pentru raspunsul dvs
@amvirdan,
Multumesc ! Probabil ca sa nu se mai modifice nimic ! Si la societatile comerciale se trec in registru inventar toate soldurile din balanta de verificare la 31.12.20xx