Buna ziua,
azi am primit o adresa de la prestatorul de servicii respectiv, apa, canal si salubritate din care citez: "In temeiul raporturilor contractuale dintre societatea noastra si dvs., va solicitam ca pana in data de 09.04.2015 sa ne trimiteti dovada constituirii si a inregistrarii asociatiei de proprietari si a organelor de conducere a asociatiei in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiei de proprietari." In acest sens, va solicitam copii xerox de pe urmatoarele documente:
-Statutul asociatiei si acordul de asociere;
-Dovada inregistrarii asociatiei la organul financiar local, in conformitate cu art. 6 din Legea 230/2007;
-Incheierea pronuntata de judecatoria din raza de domiciliu cu privire la inregistrarea asociatiei de propr. si a comitetului executiv;
-Contractul individual de munca al administratorului pers. fizica atestata pt. functia de administrator sau contractul de administrare incheiat cu pers. juridice specializata si autorizate conf. dispozitiilor art. 35 alin (1) din Legea 230/2007;
-Dovada efectuarii inregistrarilor privind modificarile sau completarile aduse la statut ori a acordului de asociere la judecatoria din raza de domiciliu.
Va aducem la cunostinta faptul ca, in situatia in care nu ne veti comunica inscrisurile solicitate privind constituirea si inregistrarea asociatiei in conf. cu disp. Legii 230/2007, va vom inceta contractele avand ca obiect serviciile publice de furnizare apa, canal si salubritate, incheiate cu dvs.
Semneaza director, contabil sef si consilierul juridic.
Intrebare: Este corecta solicitarea furnizorului de servicii mentionat, atata timp cat nu avem un raport de subordonare ci unul strict contractual?
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
In conditiile in care dvs ca si imobil de locuit in comun beneficiati de utilitati in baza contractelor incheiate cu furnizorul de utilitati,pretentia acestuia este temeinica si legala
Dvs sunteti singurul arbitru care urmeaza sa hotarati daca inaintati documentatia solicitata de furnizorul de utilitati - necesara in vederea perfectarii contractului de furnizare utilitati
cyan
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Solicitatarea de documente privind persoana juridica este legala mai putin solicitarea contractului administratorului care nu reprezinta asociatia in legatura cu furnizorii ci presedintele. Se putea solicita hotararea AG de alegere a presedintelui prin care se demonstreaza ca X are drept de semnatura a contractului de utilitati.
Documentele referitoare la calitatea juridica a asociatiei cerute de furnizor sunt necesare acestuia pentru ca el trebuie sa stabileasca cu asociatia (prin reprezentantul legal) un raport juridic materializat printr-un contract si, ca in orice contract, cele doua parti trebuie sa inscrie in acesta datele de identificare dovedite prin aceste documente cerute.
Presedintele asociatiei (ales intr-o AG) semneaza contractul intre furnizor si asociatie.
In caz de litigiu aceste date ii sunt necesare in instanta.
Nu insa si contractul cu administratorul, indiferent ca este persoana fizica sau juridica deoarece acestea nu intervin in niciun fel in acest raport juridic.
O asociatie poate sa nu aiba administrator, dar ea este reprezentata legal si obligatoriu de organul de conducere al acesteia ales in AG.
De asemenea nu inteleg de ce va cere modificarea statutului, la ce i-ar trebui ca sa stabileasca consumul de utilitati, facturarea acestuia, practic relatia curenta cu asociatia.
Si cum sa dovedesti daca nu ai facut modificari la statut?:)