Am urmatoarea problema. In urma unor discutii purtate cu vecinii mei,unul dintre ei sa aratat nemulțumit de chitantele emise de catre administrator pe motiv ca nu sunt personalizate "mecanic" (cumparate de la imprimerie) si ca desii au stampilele necesare si cif-ul trecut(de mana) acestea nu sunt in regula. Exista vre-o lege ce obliga la achizitionarea de chitantiere personalizate pt plata intretinerii sau sunt perfect ok si cele completate manual insotite de stampila asociatiei - cu mentiunea achitat si semnatura administratorului. Multumesc !
Nu este obligatorie achizitionarea chitantierelor imprimate, care sunt si mult mai scumpe decat cele simple, cumparate de la orice papetarie, atata timp cat pe chitanta exista elementele de identificare ale asociatiei care elibereaza chitanta.
Aceste elemente de identificare pot fi scrise cu pixul - manual - sau pot fi imprimate - mecanic - cu ajutorul unui robot (o stampila ceva mai maricica care imprima pe chitanta un antet cu datele de identificare ale asociatiei) sau cu ajutorul stampilei specifice a administratorului care si ea, aceasta stampila, poarta elementele de identificare strict necesare ale asociatiei = CIF si numele asociatiei, eventual adresa sediului.
Chitantele pe care le elibereaza administratorul dv. sunt perfect legale.
Emitere chitante
gambette
Brusc administratorul a renuntat la chitantele tipizate personalizate speciale pt. asoc. de proprietari si emite chitante redactate la PC si printate la ... (vezi toată discuția)