avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... spor de doctorat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

spor de doctorat

Va rog sa-mi spune-ti daca pot beneficia de sporul de doctorat de 15%?
Sunt functionar public in cadrul consiliului judetean, avand functia de consilier.
Ca si pregatire sunt inginer. Am obtinut titlul de doctor in stiinte ingineresti inca din anul 2006.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:31, 17 Aprilie 2015
Nu aveti cum sa beneficiati de acest spor de doctorat. Din legea salarizării unitare, Legea nr.284/2010, s-a eliminat sporul de doctorat.

Trebuia sa-l solicitati imediat dupa obtinerea tiltului de doctor.

Multumesc pt raspuns. Initial am lucrat in cadrul primariei, directia de urbanism si amenajarea teritoriului. Acolo l-am solicitat dar nu mi s-a acordat, primind un raspuns scris evaziv, iar indirect s-a comunicat faptul ca nu au nevoie de oameni cu o asemenea pregatire, era prea mult pentru ei. Am decis sa ma transfer si asa am ajuns functionar public in cadrul consiliului judetean.
va rog sa ma sfatuiti daca as putea si as avea castig de cauza daca m-as adresa instantei pentru acest spor, ca sa fie cumulat in salariu de baza ca si suma compensatorie conform art.6 dinn OUG nr.1/2010?
Va multumesc.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 1/2010 privind unele masuri de reincadrare in functii a unor categorii de personal din sectorul bugetar si stabilirea salariilor acestora, precum si alte masuri in domeniul bugetar, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 62 din 27 ianuarie 2010 a fost abrogata la data intrarii in vigoare a Legii nr.284/2010 (la 1 ianuarie 2011).