Am o intrebare! O universitate de stat si o societate comerciala au incheiat un contract care are ca obiect organizarea de catre universitate a unor cursuri pregatitoare de limba romana pentru studenti straini selectati de respectiva societate comerciala. Acum societatea cere ca universitatea cere sa ii plateasca comision (un anumit procent din taxele de studii si de cazare pe care trebuie sa le plateasca studentii respectivi). Exista vreun act normativ care sa prevada ca universitatea nu trebuie sa plateasca astfel de comisioane? Cum ar putea motiva universitatea refuzul platii comisionului? Va rog raspundeti.
Nu cunosc sa existe vreun act normativ care sa oblige la asa ceva universitatea si mi se pare cel putin dubios ce solicita firma respectiva.
Trebuie insa vazut ce scrie in acel contract incheiat intre cele doua parti.
In schimb banuiesc ca firma este un comisionar, mai exact aceasta se obliga sa-i "racoleze"studenti universitatii, care sa absolve asemenea cursuri, contra unui comision.
initial contractul nu prevedea nimic de genul asta..dar acum firma respectiva vrea sa perceapa acest comision..si din cate mi s-a zis, firma percepe comision si de la studenti.
Vreau sa completez ca acest contract nu a fost semnat inca..este inca in discutie.