In curand voi deschide un punct de lucru care va fi compartimentat in felul urmator: spatiu birou+vanzare - 20mp, spatiu depozit - 15mp (aceste 2 spatii sunt despartite doar de un dulap, nu exista perete/usa intre ele), un birou - 6mp, o baie - 3mp si o bucatarie - 8 mp. Intrebarea mea este daca este obligatoriu sa am un extinctor pentru fiecare incapaere sau este de ajuns unul pentru toata locatia.
De asemenea, ma puteti ajuta cu o lista cu ce am nevoie la noul punct de lucru, pentru a nu avea probleme la un eventual control? Pana acum am lucrat de la sediu (acasa) si nu stiu exact de ce as avea nevoie.
depinde si de obiectul de activitate.
In general sunt solicitate sa fie afisate: autorizatia de functionare emisa de primaria pe raza careia se afla punctul de lucru;copie dupa declararea la Adm. Financiara a adaosului practicat ;afisul cu soclicitarea BONULUI FISCAL; copie CIF; copie a CERTIFICATULUI CONSTATATOR de la REG.COM cu obiectele de activitate autorizate; casa marcat; cantar cu verificarea metrologica; contract DDD;placheta OPC pentru informare a clientilor; orar functionare, trusa de prim ajutor..... cam acestea ar fi.
In privinta extinctoarelor este suficient unul ca nu aveti o suprafata foarte mare.
Mult succes
Obiectul de activitate este vanzarea cu amanuntul a pieselor si accesoriilor auto. Din cate am inteles pentru acest obiect de activitate nu este necesara autorizatie de la primarie.
pentru orice obiect de activitate trebuie acord, spre exemplu eu am doua tipuri de activitate unul vulcanizare+accesorii auto si doi mat. constructii, cei de la primarie mi-au cerut sa fac doua autorizatii pt fiecare spatiu, cu toate ca sunt la aceeiasi adresa.
pretul nu este mare 69lei dar trebuie.
Am uitat sa mentionez de contractul de salubritate.
Cele care le-am mentionat mai sus la primul raspuns.
In plus eu am si autorizatia de la RAR ca aveam nevoie fiind vulcanizare.
Nu uitati sa declarati punctul de lucru la finante si sa aveti si Reg. Unic de Control.