In curand voi deschide un punct de lucru care va fi compartimentat in felul urmator: spatiu birou+vanzare - 20mp, spatiu depozit - 15mp (aceste 2 spatii sunt despartite doar de un dulap, nu exista perete/usa intre ele), un birou - 6mp, o baie - 3mp si o bucatarie - 8 mp. Intrebarea mea este daca este obligatoriu sa am un extinctor pentru fiecare incapaere sau este de ajuns unul pentru toata locatia.
De asemenea, ma puteti ajuta cu o lista cu ce am nevoie la noul punct de lucru, pentru a nu avea probleme la un eventual control? Pana acum am lucrat de la sediu (acasa) si nu stiu exact de ce as avea nevoie.
da, si acestea trebuiesc, sunt asa multe ca ar trebui sa-mi fac o lista....,#-o scuze ca pe acestea le-am omis, cele pentru priza mi se par un pic o aberatie dar.. trebuie, parca eu daca merg la cineva in magazin stau sa-mi incarc si telefonul.
Multe din ele nu costa asa mult sau nu depui un mare efort sa le ai, dar faptul in sine asa ca birocratie ma oboseste.
Mult succes in afaceri si......sa te fereasca SFANTUL de "clienti" dedoriti.:luck: