avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 763 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Deschidere farmacie student
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Deschidere farmacie student

Buna seara! Sunt student in anul 3 la medicina veterinara si as dori sa-mi deschid o farmacie veterinara undeva in mediul rural, pe numele meu.
Din cate am inteles, ca sa fii administratorul unei asemenea farmacii, trebuie sa ai studiile terminate si sa fii inscris in colegiul medicilor. E adevarat?
Mentionez ca voi angaja un tehnician veterinar care se va ocupa de vanzarea produselor.
Multumesc!
O seara frumoasa!
Cel mai recent răspuns: LeHunt , utilizator 22:15, 24 Aprilie 2015
Ca să deschideți o farmacie veterinară este necesar să depuneți un dosar la autoritatea sanitar-veterinară, după ce ați înființat anterior societatea comercială cu codurile CAEN specifice. În dosar, printre altele, trebuie să faceți dovada existenței unui medic veterinar angajat. În lipsa acestuia, nu puteți primi autorizarea de funcționare. Tehnicianul veterinar nu este echivalentul medicului veterinar și, potrivit legii, el oricum nu poate rămâne singur în farmacia veterinară.

Pentru mai multe detalii, consultați art. 46 din Anexa Ordinului ANSVSA nr. 41 din 3 mai 2012.
Ultima modificare: Vineri, 24 Aprilie 2015
Radu9, utilizator
Va multumesc! O seara buna!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cabinet medical veterinar - pot deschide si farmacie veterinara ca p.f.a.? cripa40 cripa40 Buna ziua,as dori sa ma ajutati sa-mi clarific urmatoarea problema;sunt medic veterinar si functionez ca si Cabinet medical veterinar adica persoana fizica ... (vezi toată discuția)
Deschidere pet shop si farmacie veterinara andreeeavl andreeeavl Buna ziua. As vrea sa mi deschid un petshop si o farmacie veterinara sau punct farmaceutic. Care sunt pasii care trebuie urmati? Va multumesc. (vezi toată discuția)