avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 141 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Pot detine o farmacie veterinara pe numele meu?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Pot detine o farmacie veterinara pe numele meu?

Daca eu lucrez ca si medic veterinar contractual intr o institutie de stat , stiti daca eu pot detine o farmacie veterinara pe numele meu ??sau o alta firma sc ?? intreb deoarece as vrea sa mi deschid o farmacie veterinara pe numele meu si sa pun un alt medic sa lucreze acolo .
Ultima modificare: Joi, 5 August 2021
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 22:52, 9 August 2021
Buna ziua,
Farmacia veterinară poate funcţiona numai în prezenţa unui medic veterinar care deţine atestat de liberă practică emis de Colegiul Medicilor Veterinari (Ordin 83 ANSVSA - 2014).
Prin urmare, puteti infiinta un SRL, cu obligativitatea de a avea ca asociat un medic veterinar.
Personalul se compune din:
a) personal cu studii superioare de specialitate - medic veterinar;
b) personal cu studii medii de specialitate - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmaciei, chimiei, biologiei;
c) personal administrativ.

O zi frumoasa!
cata vreme nu aveti statut de functionar public, puteti functiona si in farmacia dvs. doar ca nu in nume propriu, trebuie sa aveti firma. completati cu ce e scis mai sus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vreau sa stiu brigitta.c brigitta.c Buna! As dori sa intreb daca vreau sa deschid o farmacie veterinara este de ajuns sa obtin o diploma de curs tehnician veterinar sau doar cu studiul de doctor ... (vezi toată discuția)
Farmacie veterinara Catalina Roxana Catalina Roxana Daca am calificarea de tehnician veterinar , care se incadreaza in categoria profesiilor liberale si detin 90% din capitalul societatii pot obtine autorizatia ... (vezi toată discuția)